نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد > تجلیل از مدرسان برگزیده دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان
۳۸۰ بازدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم، آئین تجلیل از مدرسان برگزیده این دانشگاه با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندری لرستان، سرپرست دانشگاه، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و جمعی از مدرسان برگزار شد.
در این مراسم، «محمدکریم خورشیدوند» با بیان به این موضوع که اولین معلم بشر خداوند متعال است تصریح کرد: در برخی از آیات قرآن کریم، خداوند خود را به عنوان معلم معرفی کرده است و به آدم(علیه السلام)، علم اسماء می آموزد و گاه به انسان آن‌چه را نمی‌داند از طریق تکوین و تشریع می آموزد. 
وی ادامه داد: همچنین خداوند متعال قلم بدست انسان داده و به او نوشتن و سخن گفتن می‌آموزد.  
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندری لرستان، کشاورزی، دامپروری و گردشگری را از ظرفیت‌های بالقوه استان نام برد و افزود: با وجود این ظرفیت‌های عظیم، متاسفانه پیوند علم و صنعت آن طور که باید از دیرباز در استان لرستان جایگاهی نداشته که می‌توان این موضوع را یکی از دلایل بیکاری در استان برشمرد.  
وی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: کیفیت‌بخشی و تولید محتوای جدید در این دانشگاه، گامی مهم در تحقق شعار سال است که می‌تواند با برنامه‌ریزی درست، زمینه‌ساز تربیت نیروی ماهر بشود. 
در ابتدای این مراسم نیز، «محمدرضا جعفری»، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این دانشگاه ارائه کرد. 
در پایان این مراسم از ۲۵ مدرس برگزیده مراکز اموزش علمی کاربردی استان لرستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا